پرسپولیس دو-داماش یک/ صعود سرخ پوشان با گلزنی تعویض طلایی دایی
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
پرسپولیس دو-داماش یک/ صعود سرخ پوشان با گلزنی تعویض طلایی دایی
دسته بندی : لیگ برتر ایران,,
  • بازدید : (323)

http://fc-perspolis.com/uploads/posts/1290354282.jpg

پرسپولیس با کسب برتری دو بر یک در شهر رشت و در برابر داماش گیلان، به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کرد.

 

 

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان در اولین دقایق نیمه اول می‌توانستند به گل برسند، جایی که ضربه روی پا و محکم اشپیتیم آرفی از داخل محوطه جریمه به زیر تیر افقی برخورد کرد توپ پس از برخورد با زمین برگشت اما این صحنه نیز همچون دیگر صحنه‌های مشکوک داوری در بازی‌های اخیر پرسپولیس بود و داور اعتقاد به گل نشدن توپ داشت که البته نمی‌توان به طور قطع در مورد آن نظر داد.

این شوک اولیه باعث شد تا داماشی‌ها بازی بهتری را به نمایش بگذارند. در ادامه روی یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شوند تا در نهایت در دقیقه 12 روی ضربه ریباند مهاجم خود، آدرویچ به گل برتری خود دست یابند.

در ادامه پرسپولیس که خطر شکست را حس کرده بود بازی بهتری به نمایش گذاشت و نوانست در دقیقه 33گل تساوی بخش خود را به ثمر برساند. ارسال تند و تیز امیرحسین فشنگچی از روی یک ضربه ایستگاهی با حضور به موقع سپهر حیدری، توسط این مدافع پیش تاخته وارد دروازه داماش شد تا نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم وقت اضافی حملات دو تیم بازهم منجر به ثبت گلی نشد تا این نیمه بدون ثبت گلی به پایان برسد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

با گلزنی سعید حلافی در آخرین دقایق نیمه اول وقت اضافی، این نیمه با حساب دو بر یک به سود سرخ پوشان تهرانی به پایان رسید.
سعید حلافی که به عنوان بازیکن تعویضی به جای هادی نوروزی به میدان آمده بود،در دقیقه 105 بازی روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر دروازه میزبان را گشود.
تیم داماش در اولین دقایق وقت اول اضافه به خاطر اخراج حاجتی 10 نفره شده بود.

حلافی در نیمه دوم وقت اضافی و در دقیقه 114 نیز فرصت خوبی را خلق کرد اما این فرصت به گل تبدیل نشد. داماش 10 نفره در این نیمه چندان توان نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس را نداشت و در معدود حمله‌های خود در دقیقه 118 فرصتی را به دست آورد که علیرضا حقیقی با مهار توپ میزبان را ناکام گذاشت. تا در نهایت سرخ پوشان با دو گل سپهر حیدری و سعید حلافی در برابر تک گل آدرویچ به برتری دست یابد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

تركيب پرسپوليس: 
عليرضا حقيقي، عليرضا نورمحمدي، سپهر حيدري، عليرضا محمد، مجتبي شيري، مجتبي زارع، حسين بادامكي (از دقيقه 73 تياگو فراگو)، اميرحسين فشنگچي (از دقيقه 77 محمد منصوري)، هادي نوروزي (از دقيقه 58 سعيد حلافي)، محمد نوري و اشپتيم آرفي 

تركيب داماش گيلان:
ميدرا نوويچ، سيد علي حسيني، مهرزاد رضايي (از دقيقه 59 بهنام افشه)، عليرضا نظيف‌كار، مسعود ميكاييلي، هادي سهرابي، مصطفي حاجتي، محمد آشيك، محمد رضا مهدوي، آدمير آدروويچ (از دقيقه 83 علي اميري) و امين تركاشوند (از دقيقه 62 هاملت ميختاريان
)
 
 

 

 

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: